KICHIK MAKTAB YOSHIDAGI BOLALAR NUTQINI O‘YIN ORQALI RIVOJLANTIRISHNING PSIXOLOGIK MEXANIZMLARI
Abstract
Ushbu maqolada kichik maktab yoshidagi bolalarning psixologik rivojlanishi va ta’lim olish jarayonida bola nutqini o’yinlar orqali rivojlantirish, nutqni rivojlantirishda yuzaga keladigan psixologik qiyinchiliklar hamda ularning yechimlari, bolalar nutqini rivojlantirishda psixologik usullardan samarali foydalanish haqida so‘z yuritiladi.
Downloads
References
SH.M.Mirziyoyev Buyuk kelajagimizni mard va olijanob xalqimiz bilanbirga uramiz. – T.: O`zbekiston, 2017.
Rasulova M., Abduraxmonova X. va boshqalar. Boshlang’ich sinfdagi o’quvchilar ta’lim- tarbiyasiga qo`yiladigan davlat talablari. T., O`z PFITI, 2000.
Ibragimova Sh.G., Muxammadjonova X.X. // SCIENTIFIC PREGRESS. Volume 2, 2021. Pp, 501-505.
Rahmonova Go‘zal Valiyevn. Kichik maktab yoshida o’quv faoliyatini shakllantirish jarayonlari // Yangilanayotgan Oʻzbekiston taraqqiyotida iqtisodiy fanlarni oʻqitishning dolzarb masalalari. Respublika ilmiy-amaliy konferensiyasi. 16.06.2023. 211-214 bet.
Жураева, Ш. С. Мактаб ёшгача болаларда ўзи-ўзи англаш ривожланишнинг психологик омиллари // Молодой ученый. — 2022. — № 22 (417). — С. 675-677. — URL: https://moluch.ru/archive/417/92418