O‘SMIRLIK DAVRIDA SUITSIDNI YUZAGA KELTIRUVCHI OMILLAR VA ULARNI OLDINI OLISH.
Abstract
Bugungi kunda jamiyatimizda olib borilayotgan siyosatning asosiy maqsadlaridan biri — barkamol avlodni tarbiyalashdir. Barkamol avlod tarbiyasi uchun mas’ul bo’lgan kishilar sifatida psixolog mutaxassislarga bugungi mavzu juda dolzarb bo’lib, komil insonni tarbiyalashdir. Komillik sifati shundaki, unda to’rtta xususiyat yani yaxshi so’z, yaxshi fel, yaxshi axloq, ma`orif va madaniyatli bo‘lishi lozim. Prizedentimiz Sh. M.Mirziyoyevning “Farzandlarimiz mustaqil fikrlaydigan, zamonaviy bilim va kasb va hunarni egallagan, sog’lom hayotiy pozitsiyalarga ega, chinakkam vatanparvar insonlar sifatida tarbiyalash biz uchun xech qachon o’zining dolzarbligini yo’qotmaydigan masala hisoblanadi,” – deb takidlaganlari bejiz emas.Yurtimizning rivojlangan davlatlar darajasiga ko’tarilishi pedagoglar ta’lim-tarbiya berayotgan yoshlarimizning dunyoqarashi, saloxiyati, iqtidori hamda mustaqil fikrlashiga bog’liq.
Downloads
References
1. Книжникова С.В., Терентьева С.В. «Эффект Вертера»: подражательные суициды среди подростков и молодежи // Педагогика. 2017. № 1. С. 76–82.
2. Левковская О.Б., Шевченко Ю.С. Несуицидальное самповреждающее поведение в подростковой среде: современные объяснительные подходы // Вопр. псих. здоровья детей и подростков. 2015. № 1. С. 105–117.
3. Польская Н. А. Психология самоповреждающего поведения. М.: ЛЕНАНД, 2017. 130 с.
4. Рахмонова, О. О., Д. А. Салиева, and Г. Б. Ниетбаева. "Psychological aspects of directing students to professions in the educational process." Вестник КазНПУ имени Абая серия «Специальная педагогика» 71.4 (2022): 126-130.
5. Салиева, Дилором Абдуллаевна. "ПРОБЛЕМА КРИЗИСНЫХ ПЕРИОДОВ В ФОРМИРОВАНИИ ЛИЧНОСТИ РЕБЕНКА." TA'LIM VA RIVOJLANISH TAHLILI ONLAYN ILMIY JURNALI 3.2 (2023): 423-425.
6. Saliyeva, Dilorom Abdullayevna, and Mukhammadrizo Juraboyev. "AGGRESSIVE BEHAVIOR IN CHILDREN-PSYCHOCORRECTION WORKS USED IN ELIMINATING THE BEHAVIOR." Galaxy International Interdisciplinary Research Journal 10.12 (2022): 1838-1842.










