Innovatsion texnologik topshiriqlar asosida bo‘lajak boshlang‘ich ta’lim o‘qituvchilarining kreativ fikrlashini rivojlantirish pedagogik zaruriyat sifatida.
Abstract
Kreativ fikrlashni shakllantirishda innovatsion texnologik topshiriqlarning roli beqiyos bo‘lib, ular nafaqat o‘quv jarayonining sifatini oshirishga, balki bo‘lajak boshlang‘ich ta’lim o‘qituvchilarining kasbiy tayyorgarligini zamon talablari asosida shakllantirishga xizmat qiladi
Downloads
References
1. O‘zbekiston Respublikasining Konstitutsiyasi. – T.: O‘zbekiston NMIU, 2017.
2. O‘zbekiston Respublikasining 2020-yil 23-sentabrdagi “Ta’lim to‘g‘risida”gi O‘RQ-637-son Qonuni / “Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi”, 24.09.2020 y., 03/20/637/1313-son.
3. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Sh.M.Mirziyoyevning 2017-yil 20-apreldagi “Oliy ta’lim tizimini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ-2909-sonli qarori. Manba: www.gov.uz
4 .O‘rinova N.M., Kadirova M.R., Djalalov B.B., Baydjanov B.X.. Pedagogik texnologiya. O‘quv qo‘llanma. Farg‘ona: “Poligraf super servis. 2022.
5. Sayidahmedov N. Yangi pedagogik texnologiyalar.- Toshkent, Moliya, 2003.
6. Xodjayev B.X. Umumiy pedagogika nazariyasi va amaliyoti. Darslik.-T.: “Sano-standart” nashriyoti, 2017-yil.
7. Toxtaxodjayeva M.X. “Pedagogika nazariyasi”/ OTM uchun darslik.- T.: “Iqtisod- moliya”, 2010.