RAQAMLI REKLAMANING KICHIK VA O‘RTA BIZNESGA TA’SIRI

Authors

  • G’anijon Ibragimov Innovatsion menejment” kafedrasi PhD dotsenti Author
  • Sevinchoy Bahromova Toshkent Davlat Iqtisodiyot Universtiteti, “Menejment” fakulteti, 3-kurs talabasi Author

Abstract

: Raqamli reklama zamonaviy marketing vositasi sifatida kichik va o‘rta biznes (KOB) uchun tejamkorlik, savdo hajmini oshirish, mijozlar bazasini kengaytirish va global bozorga chiqishda muhim ahamiyatga ega. Tadqiqotda raqamli reklamaning afzalliklari, jumladan, maqsadli auditoriyaga yo‘naltirilish, reklama xarajatlarining kamayishi va natijalarni aniq o‘lchash imkoniyatlari yoritib beriladi. Shuningdek, 2023-yilda O‘zbekistonda faoliyat yuritgan xorijiy kompaniyalarning soliq to‘lovlari misolida ushbu vositaning iqtisodiy jihatlari o‘rganiladi. Maqola kichik biznes egalari va marketing mutaxassislari uchun amaliy ahamiyatga ega bo‘lib, raqamli reklama strategiyalarini samarali tashkil etish bo‘yicha tavsiyalarni o‘z ichiga oladi.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2024-12-21