MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARNI KASBGA YO‘NALTIRISHNING PEDAGOGIK-PSIXOLOGIK ASPEKTLARI
Abstract
Maqolada maktabgacha yoshdagi bolalar bilan kasbga yo'naltirish bo'yicha olib boriladigan ishlarning mazmuni, faoliyatning pedagogik va psixologik nuqtai nazardan tahlili yoritilgan. Maqolaning maqsadi: ta'lim standarti talablariga muvofiq bolalar bog'chasida erta kasbga yo‘naltirish vositasi sifatida rivojlantirish muhitini tashkil etishda maktabgacha yoshdagi bolalar ta’lim-tarbiyasi bilan shug‘ullanuvchi mutaxassislar bilan tajriba almashish.
Downloads
References
Волосовец Т.В. Разработка спецификаций развивающей предметно-про-странственной среды дошкольной образовательной организации в соответствии с ФГОС дошкольного образования // Детский вопрос.2013. № 11. – С.20–22. -URL: http://goo.gl/VhpiUr.
Клецина И. С. Психология гендерных отношений: учебно-методическое посо-бие. – Санкт-Петербург: РГПУ им. А. И. Герцена, 2018. – 102 с.
Козлова С.А., Теория и методика ознакомления дошкольников с социальным миром. –М.: Инфра-М, 2018. -146 с.
Мануйлов Ю. С. Средовой подход в свете педагогических идей Льва Семё-новича выготского // Вестник. 2019. № 4. Ч 1 -С. 315-320
https://muhaz.org/reja-kirish-asosiy-qism-i-bob-iroda-togrisida-umumiy-tushuncha.html page=3