БИЗНЕС МОДЕЛИДА МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯСИНИНГ АҲАМИЯТИ
Abstract
Ушбу мақолада маркетинг стратегияси тадбиркорлик тузилмаларининг бизнес моделида рақобатбардошликнинг муҳим омили сифатида тадқиқ этилиб, самарали стратегия танлаш ва уни амалга оширишнинг долзарб масалалари ҳақида сўз юритилган.
Downloads
References
Бегленов Н.Д. Хизматлар соҳасида маркетинг коммуникацияларидан фойдаланиш ва уни ривожлантириш истиқболлари. Монография «Innovatsiya-Ziyo» нашриёти. Тошкент-2022 й.
Гайденко, Т.А. Маркетинговое управление. Полный курс МВА. Принципы управленческих решений и Российская практика / Т.А.Гайденко. - 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Эксмо, 2006. – 496 с.
Гергерт Д.В. Стратегический менеджмент: учеб.-метод. пособие /Д.В. Гергерт. - Пермь: Гос. ун-т “Высшая школа экономики”. Пермский филиал, 2008.- С. 162
Маврина И.Н. Стратегический менеджмент: учеб.пособие / И.Н.Маврина. - Екатеринбург: УрФУ, 2014. - С. 132.
Давлетов И.И. Стратегический менеджмент: учеб.пособие /И.И. Давлетов, Т.М. Свечникова, В.П.Черданцев,С.А. Черникова. - М-во с.-х. РФ, ФГБОУ ВО Пермская ГСХА. - Пермь: Изд-во ФГБОУ ВО Пермская ГСХА. 2015. - С. 96
http://bizplan.uz/theory/marketing/834/
https://humoscience.com/index.php/itse/article/download/994/1796/939