INNOVATSION IQTISODIYOTGA O‘TISH SHAROITIDA MILLIY IQTISODIYOTNING TARKIBIY TUZILMASINI TAKOMILLASHTIRISHNING USTUVOR YO‘NALISHLARI

Authors

  • Ergashev Botirjon Rafuqjon o‘g‘li, Baxodirjonov Fazliddin Baxriddin o‘g‘li, Ibrohimjonov Dilyorbek Abdumajid o‘g‘li, Isroiljonov Muslimbek Oripjon o‘g‘li, Jalilov Boxodirjon Umarjon o‘g‘li Andijon iqtisodiyot va qurilish instituti, stajor assistenti va Andijon iqtisodiyot va qurilish instituti talabalari Author

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.13968515

Abstract

Zamonaviy va globallashgan iqtisodiy sharoitda iqtisodiyotlarning zamonaviy sharoitlarga va tarkibiy o‘zgarishlarga moslashishi uchun tarkibiy islohotlarni o‘tkazish zarur. Ushbu maqolaning maqsadi ta'minot siyosatiga e'tibor qaratgan holda, ushbu ehtiyojni keltirib chiqaradigan sabablarni tahlil qilish va iqtisodiyotlarning ishlash usullariga tizimli ta'sir ko'rsatadigan global miqyosdagi o'zgarishlar. Tahlil iqtisodiyotlarga potentsial oqibatlarga ishora qilib, sanoatga asoslangan iqtisodiyotdan xizmatlarga asoslangan iqtisodiyotga o'tish bilan davom etmoqda. Bundan tashqari, optimal o'sish yo'lidan og'ishlarga olib kelishi mumkin bo'lgan ichki tarkibiy o'zgarishlar, tarkibiy islohotlar bilan bog'liq vaqt asoratlari (qisqa muddatli va uzoq muddatli ta'sir) va islohotlarni tuzatish maqsadining o'zaro ta'siri - bu rivojlanish uchun zarur bo'lgan vaqt. Iqtisodiyotni tarkibiy islohotlarga moslashtirish masalalari muhokama qilinadi.

Downloads

Download data is not yet available.

References

“Taraqqiyot strategiyasi” ma’lumotlari asosida tayyorlangan.

www.strategy.uz

2017-2021 yillarga mo‘ljallangan Harakatlar strategiyasi

“Yangi O‘zbekistonni rivojlantirish strategiyasi”

Алматаев Т. О., Давидова Д. Т., Султанов А. А. ПУТИ ЭФФЕКТИВНОЙ ОРГАНИЗАЦИИ ИНТЕГРАЦИИ СОТРУДНИЧЕСТВА ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ И ПРОМЫШЛЕННОСТИ //Universum: технические науки. – 2023. – №. 9-2 (114). – С. 38-41.

Давидова Д. Т. CУҒУРТАДА АХБОРОТ КОММУНИКАЦИЯ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ ВА УЛАРДАН ФОЙДАЛАНИШ МЕЗОНЛАРИ //MODELS AND METHODS FOR INCREASING THE EFFICIENCY OF INNOVATIVE RESEARCH. – 2023. – Т. 2. – №. 23. – С. 56-62.

Mamayev B.N. RAQAMLI TEXNOLOGIYALARDAN FOYDALANGAN HOLDA RAQAMLI MARKETING ELEMENTIDAN BIRI INTERNET-REKLAMADAN FOYDALANISHNING TENDENSIYALARI Vol. 1 No. 8 (2022): O'ZBEKISTONDA FANLARARO INNOVATSIYALAR VA ILMIY TADQIQOTLAR JURNALI /

Downloads

Published

2024-10-22