РАҚАМЛАШТИРИШ ШАРОИТИДА ХАЛҚАРО МАРКЕТИНГ ТАДҚИҚОТЛАРИНИНГ АҲАМИЯТИ

Authors

  • Ахмедов И ТМС институти  акадекмик фаолият ва илмий ишлар бўйича проректори, профессор, и.ф.д. Тошкент, Ўзбекистон Author

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.13968507

Abstract

Ушбу мақолада компанияларда халқаро маркетинг тамойилларини жорий қилишда истеъмолчиларга таъсир ўтказиш йўллари, шу жумладан, маркетинг тадқиқотининг ўзига хос жиҳатлари ёритилган.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

  • Ахмедов И, ТМС институти  акадекмик фаолият ва илмий ишлар бўйича проректори, профессор, и.ф.д. Тошкент, Ўзбекистон

    hhtps://orcid.orq/0009-0006-1866-4456

References

Барсукова С. В. Международный маркетинг: проблемы и перспективы развития // Вестник Финансового университета, 1999, №3

Шибаев М. А., Забудьков В. А. Глобализация мировой экономики как предпосылка развития международного маркетинга // Международный журнал прикладных и фундаментальных исследований. 2015, № 5-1.

Касаткина Е. А., Градобоев В. В. Основные черты международной маркетинговой политики в современных условиях. Транспортное дело России, 2012, №6-1

Шейман C. В. Нужны ли бизнесу маркетинговые исследования// Мониторинг общественного мнения: экономические и социальные перемены. № 4 (84). 2007

Грищенко Я.Ю. Маркетинговая информационная система и окружающая среда//Сбытовое пространство Урала. - 2009. - №6

Зияева М., Истеъмолчиларнинг хулқ-атворини бошқариш усуллари // “Иқтисодиёт ва инновацион технологиялар” илмий электрон журнали. 2015, №6

Соболев В.Ю. “Методологические основы формирования международного маркетинга” мавзусидаги диссертация автореферати материаллари

Якимов А., Давыдовский Ф. Особенности международного маркетинга. http://ibl.ru/konf/130510/63.html

Овчаренко А.Н. “Современные направления международного маркетинга” мавзусидаги диссертация автореферати материаллари. М.: МГУ, 1997.

Downloads

Published

2024-10-22