BO‘LAJAK MUHANDISLARNING KASBIY TAYYORGARLIGINI RAQAMLASHTIRISHNING IMKONIYATLARI.

Authors

  • Barotov Fayzullo Shukurovich Fargʻona davlat universiteti 13.00.02-Ta’limda tarbiya nazaryasi va metodikasi (sohalar boʻyicha) 2-bosqich doktoranti Author
  • Abdullayeva Barno Sayfutdinovna TDPU Innovatsiyar bo’yicha prorektori pedagogika fanlari doktori, professor Author

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.13293367

Keywords:

Bo‘lajak muhandislar, raqamlashtirish, kasbiy tayyorgarlik, texnologiyalar, raqobatbardosh mutaxassislar.

Abstract

Ushbu maqolada bo‘lajak muhandislarning kasbiy tayyorgarligini raqamlashtirish jarayonlari, ularning afzalliklari va muammolari tahlil qilinadi. Raqamlashtirish texnologiyalari yordamida muhandislik sohasida zamonaviy bilim va ko‘nikmalarni rivojlantirish imkoniyatlari ko‘rib chiqiladi.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Баходирова З. Профессиональная направленность обҳеобразава-тельной подготовки студентов. Автореф. Дис....канд. пед. наук. –Т.: 1990.-15 с..

Кирюшин И. В. Теоретическая интеграция математики и физики в курсе математического анализа / И. В. Кирюшин // Весцi БДПУ. Серыя 3. – 2010. – № 2. – С. 34–39

Ackerman,D.B. Intellectual and practical criteria for successful curriculum integration 1989-yil. (pp. 25–37). Interdisciplinary curriculum: Design and Implementation.,

Atadjanov.Sh.R.,Xakimov.N.H., “Muhandislik ta’limida modellashtirish va simul-yatsiya texnologiyalarining qo‘llanilishi” “Scientific Bulletin of Namangan State University” jurnali 2020.

Абдурашидов А.А. Миллий ҳунармандчилик воситасида талабаларда тадбиркорлик кўникмаларини ривожлантиришнинг педагогик шарт-шароитлари: Афтореф. дис. ...PhD док. – Тошкент, 2019. – 21 б.

Авазбоев А.И. Совершенствование подготовки учителей трудового и профессионального обучения на основе интеграции содержания учебных предметов: Автореф. дисс. … канд. пед. наук. – Тошкент, 2001. – 21 с

Аҳмадалиев С.Й. Бўлажак меҳнат таълими ўқитувчиларини касбий-педагогик фаолиятга мослашишининг илмий-методик асослари: Пед. фан. номз. … дисс. – Тошкент: ТДПУ. 2008. – 187 б.

Бурилова С. Ю. Межпредметная интеграция в учебном процессе техни-ческого ВУЗа : дис. канд. пед. наук : 13.00.08 / Светлана Юрьевна Бурилова ; Место защиты: Новосиб. гос. пед. ун-т – Новосибирск, 2001. – 247 с.

Государственный образовательный стандарт высшего профессионального образования. Направление подготовки 15.03.02 Технологические машины и оборудование (квалификация «академический бакалавр», «прикладной бакалавр») Электронный ресурс : приказ Министерства образования и науки Донецкой Народной Республики № 397 от 19.04.2016 г. – Режим доступа : http://mondnr.ru/dokumenty/standarty-vpo/bakalavriat/send/14-bakalavriat/806-gos-15-03-02-tekhnologicheskie-mashiny-i-oborudovanie, свободный. – Загл. с экрана. – Описание основано на версии, датир.: февраль 12, 2017.

Диванова.М. “Алгоритмик метод ёрдамида олий математика ўқитиш самарадорлигини ошириш” Фан ва технология -2013 й-116 б

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии / С.Л. Рубинштейн. СПб: Питер КОМ, 1998.-712 с.

Published

2024-08-11