BO‘LAJAK MUHANDISLARNING KASBIY TAYYORGARLIGINI RAQAMLASHTIRISHNING TALABLARI

Authors

  • Barotov Fayzullo Shukurovich Fargʻona davlat universiteti 13.00.02-Ta’limda tarbiya nazaryasi va metodikasi (sohalar boʻyicha) 2-bosqich doktoranti Author

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.13293365

Keywords:

muhandislik ta'limi, raqamlashtirish talablari, kasbiy tayyorgarlik, raqamli texnologiyalar, ta'lim standartlari, o‘quv metodlari, raqamli ko‘nikmalar, innovatsion yondashuvlar, ta'lim resurslari, muhandislik kompetensiyalari

Abstract

Bo‘lajak muhandislarning kasbiy tayyorgarligini raqamlashtirish talablari zamonaviy ta'lim jarayonida muhim ahamiyat kasb etadi. Ushbu maqolada raqamlashtirishning ta'lim jarayonidagi talablari, shu jumladan, raqamli texnologiyalarni o‘quv dasturlariga integratsiyalash, talabalarning raqamli ko‘nikmalarini rivojlantirish, va ta'lim standartlarini yangilash masalalari yoritiladi. Raqamlashtirish talablarini inobatga olgan holda, muhandislik ta'limida innovatsion yondashuvlarni qo‘llash orqali talabalarni kasbiy hayotga tayyorlash imkoniyatlari tahlil qilinadi.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Anvar Tursunov "Raqamli ta’lim muhitini yaratish" “PEDAGOGIK MAHORAT” ilmiy-nazariy va metodik jurnal. 2022, № 2

Professor Gulnoza Jumaniyozovaning "Muhandislar tayyorlashda kompeten-siyaviy yondashuvni rivojlantirish" "Talim va Rivojlanish" jurnal 2020-yilda.

Azizxo‘jaeva N.N. Pedagogik texnologiya va pedagogik mahorat. –T., Nizomiy nomidagi TDPU, 2003. – 174 b.

Бабаева.Ю.Д., Березанская Н.Б., Василев И.А. и др. Смысловая назаря мышления // Вестник Московского университета. Сер. 14. Психология. 2008. № 2. С. 26-58.

Dalinger V.A. & Moiseeva N.A. & Polyakova T.A. (1970). Information and Mathematical Modeling as the Basis for the Professional Activity of Future Engineers in the Digitization Era. 10.2991/assehr.k.200509.108,

Dalinger V.A. (2002). Mathematical modeling as a means of integration of natural science and mathematical disciplines. Integration of Education, 4, 106–112. URL: http://edumag.mrsu.ru/content/pdf/02-4.pdf.

Dalinger V.A. (2016). Integrative educational projects in Mathematics and Computer Science as a means of organizing educational and research activities of students. Bulletin of the Siberian Institute of Business and Information Technology, 1(17), 136-141. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/integrativnye- uchebnye-proekty-po-matematike-i-informatike-kak-sredstvo-organizatsii-uchebno-issledovatelskoy- deyatelnosti

Fedoseyev V.M. (2016). Research work with students as a form of integration of engineering and mathematical training in the educational process of the University. Integration of Education, 20 (1), 125–133. DOI: 10.15507/1991- 9468.082.020.201601.125-133.

Марчук Н.Ю. Психолого-педагогические особенности дистанционного обучения. Педагогическое образование в России. 2013. № 4. ул. 78-85.

Везиров Т.Г. Теория и практика исползования информасионных и коммуникасионных технологий в педагогическом образовании. Дисс. док. пед. наук. Ставропол, 2001. - 310 с.

Шаматова Ю.Ю. Интернет-зависимость среди молодежи. Таврический научный обозреватель. Электронный журнал. №11(16)-ноябрь 2016г. ул. 50-52. https://cyberleninka.ru/article/n/internet-zavisimost-sredi-molodezhi.

Илева Н.С. Формирование стрессоустойчивости в профессионалной деятелности руководителей средних спесиалных учебных заведений. Дисс. . канд. психологических наук. Твер,2009. -182 с.

Степанова О.С. Научно-педагогические основы применения новых информасионных технологий в профессионалной подготовке студентов экономических факултетов: Дисс. кан. пед. наук. – Ставропол, 2001. -166 с. http://www.dissercat.com/content/nauchno-pedagogicheskie-osnovy-primeneniya-novykh-i7

Published

2024-08-11